Digital markedsføring

publikum i
sosiale medier 

Å adminstrere bedriftens publikum på sosiale medier er en vikig og, når det utføres på en korrekt måte, en svært givende aktivitet.

publikum er alt

Ikke bare gjør publikumshåndteringen det mulig med et tettere forhold til både kunder og potensielle kunder, men det gir også tillit, troverdighet og en gjennomsiktighet for virksomheten din som tidligere var vanskelig å oppnå. I tillegg har varemerker som er aktive på sosiale medier en større sjanse til å utnytte nye forretningsmuligheter og bygge merkevarelojalitet gjennom den økte synligheten.

vi tilbyr:

  • Publisering av innhold: Å presentere innhold som dreier rundt virksomheten kan ofte være en vanskelig oppgave for bedrifter, men dette blir overvunnet ved å ha en tilstedeværelse på sosiale medier. Publiseringen og distribusjonen i sosiale medier, videoer, bloggartikler, salgsbrosjyerer og dokumenter samt pressemeldigner gjør det mulig for ditt varemerke å være synlig for dine eksisterende og potensielle kunder. 

  • Genererirng av nettstedstrafikk: Dette er en ofte oversett aspekt av sosiale medier, men mange fremtidsrettede virksomheter har en høy prosentandel av trafikken fra sosiale medier. Som vi vet er all tilstedeværelse på plattformer i sosiale medier bare en “leid plass” på et fremmed nettsted, noe som betyr at du kan rammes av algoritmer eller endringer i politikken. Om du omdirigerer dine målgrupper i sosiale medier til dine egne steder (for eksempel dit nettsted), oppnår du mer kontroll over forholdet til medlemmene i nettsamfunnet. I tillegg driver du trafikk til dine egne nettsteder, slik at du kan koble til brukerrne også på ander plattformer som Facebook, Instagram, Twitter og Google. 

 

  • Identifisere muligheter: Vårt team bruker verktøy på foretaksnivå til å lytte etter merkrenavn samt tsalgsmuligheter som oppstår fra samtlaaer og innlegg på sosiale medier – selv om disse ikke sulle væer blant tdem som følger eller er knyttet til ditt varemerke. 

 

  • Strategi for sosiale medier og innholdskalendere: Alle kampanjer i sosiale medier krever mye strategisk planlegging og grundig gjennomføring. For å støtte denne strategiske tilnærmingen produserer teamet innholdskalendere hver eller annenhver uke, eller hver måned, som sikrer aat merkevarennes mål blir oppfylt. I tillegg vil vi regelmessig besøke den overordnede strategien for å sikre at aktiviteten på sosiale medier er fullt ut titlpasset suksesskriteriene. 

 

kontakt

Oss

 

Fyll ut skjemaet nedenfor så svarer vi fortløpende.