Digital markedsføring
lytting gjennom
engasjement i sosiale medier
En av de viktigste gevinstene for en virksomhet som engasjerer seg i sosiale medier, er evnen til å forstå hva kundene sier om deg og å engasjere seg i samtaler om ting som angår deg.

å lytte til publikum
Våre tjenester innenfor lytting, engasjement og rapportering inkluderer 24/ overvåkning av offentlig tilgjengelige samtaler på nettet, fra Facebook, Instagram, Twitter og Linkedin, så vel som andre kilder. Vårt team har blitt trent til å engasjere seg med merkvarer ved å bruke riktig og hensiktsmessig tonalitet, og bruk verktøy på bedriftsnivå for å gi omfattende rapportering for hver klient og aktivering. Ofte er dette en tjeneste som inngår i vårt tilbud for sosiale medier.
vi spesialiserer innenfor:
Innenfor lytting, engasjement og rapportering tilbyr vi følgende aktiviterer og tjenester:
- Opprettelse / avtale av tonalitet og merkevarestemming.
- Overvåkning av merkenavn
- Mulighet identifisering av potensielle kunder (prospekter)
- Engasjement med de som snakker om merkevaren din, uavhengig av om de er involvert i dette på sidene dine eller ikke.
- Omfattende rapportering av alle aktiviteter på sosiale medier ved hjelp av verktøy på bedriftsnivå

kontakt Oss
Fyll ut skjemaet nedenfor, og et av våre seniorteam vil kontakte deg personlig

Kontor Bjørvika
Dronning Eufemias Gate 16
0191, Oslo
Kontakt oss
- kontakt@dinmarkedsforer.no