web design og utvikling

nettsted
markedsføring 

Annonsering pay per click (PPC) er en av de mest brukte digitale markedsføringskanaler. Som navnet antyder, blir annsørerer bare fakturert når en internett-bruker klikker på en bestemt annonse.

Pay per click via google

PPC er vanligvis knyttet til Google Advertising, men etter hvert som teknologien har utviklet seg, så hara også mulighetene innefor PPC blitt utvidet. I dag er PPC-annonsering ikke bare tiljgengelig på Google, men også på Facebook, Twitter, Liknedin og Pinterest. Hver pltatform gir tilgang til ulike kundetyper, så det er vel verdt å vurdere bruk av mer enn bare èn av plattformene i din PPC-markedsføring.

Det er en viktig årsak til hvorfor selskapene fortsetter å bruke milliarder av dollar hos Google hvert år, og denne er de resultatene dette gir. De beste kampanjene på Google produserer en konstant og konsekvent strøm av nye forretningsmuligheter som hjelper bedrifter med å vokse. 

 

Fordeler med google

  • Google fokuserer på søkeintensjonen. For eksempel vender de fleste til Google når de ser etter noe veldig spesifikt
  • Du kan opprette både tekst og bannerannonser på Google. Dine bannerannonser kan vises på hundretusenvis av nettsteder som er knyttet til Google Displaynettverk.

kontakt Oss

 

Fyll ut skjemaet nedenfor, og et av våre seniorteam vil kontakte deg personlig

Kontor Bjørvika

Dronning Eufemias Gate 16
0191, Oslo

Kontakt oss

  • kontakt@dinmarkedsforer.no